Strony

czwartek, 18 czerwca 2015

LBA

   O ja cię kręcę! Pierwszy raz od trzech lat ktoś, ktokolwiek wspomniał o moim blogu! Mało tego! Zostałam nominowana! Nominowana dla LBA!
    Koniecznie zajrzyjcie na bloga Hao, która mnie nominowała http://hao-center.blogspot.com/.
    Sens tej notki został opisany na blogu wyżej. 






1. Jakie cechy charakteru odrzucają Cię najbardziej?
Najbardziej odrzuca mnie wścibskość. Moje sprawy, to są moje sprawy. Są dni, kiedy jestem introwertykiem i nie za bardzo mam ochotę trwonić wszystko na wszystkie strony. To mnie naprawdę zniechęca. 

 
2. Jakie blogi czytujesz najchętniej? 
Ponieważ uwielbiam je czytać i pisać; najchętniej czytam blogi z recenzjami książek. Są też one mi bardzo potrzebne przy wyborze książki, którą mam zmiar kupić.


3. Masz ulubiony, albo znienawidzony kolor?
Nie. Ani znienawidzonego, ani ulubionego. Uważam, że kolory są tak samo ładne. Chociaż do pierwszej klasy podstawówki byłam w przekonaniu o wyższości koloru różowego. Ostatecznie nic do niego nie mam, ale nie jest też moim faworytem.


 4. Ulubiony wokalista/wokalistka, bądź zespół?
 Słucham wszystkiego, co wpadnie mi akurat w ucho. Moje klimaty to rock, indie rock, hard rock, stary polski rock. Nie słucham za bardzo pop-owych piosenek. Kojarzą mi się one głównie z jazdą samochodem, gdzie radio jest cały czas włączone. Uwielbiam słuchać polskich wokalistów i zespołów, to jest Meli Koteluk, Marka Dyjaka, Dawida Podsiadło, Czesława Mozila. Monikę Brodkę, Artura Rojka, Skubasa i wielu, wielu innych.


5. Czym można sobie zasłużyć na Twoją sympatię?
Trudne pytanie. Sympatia to rzecz względna. Przede wszystkim trzeba być szczerym i otwartym. Trudno mi się rozmawia z osobami, które nie chcą nic o sobie mówić. To w sumie tak, jakby gadało się do ściany. 


6.Pomysły na nudne popołudnie?
Nudne popołudnie? Książka i spacer. Albo spacer z książką. Albo spacer podczas czytania książki.


7. Czytasz książki? Jak tak, to jakie najchętniej?
Tak czytam i jestem z siebie dumna. Dumna, że nie marnuję czasu przeglądając non stop strony internetowe. Ja wole przeglądać non stop strony papierowe.

  
8.Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
Nigdy nie marzyłam o długich wyprawach samolotem lub innym środkiem transportu. Polska jest pięknym krajem, nie chcę nigdzie wyjeżdżać, nawet na krótkie wakacje za graniceMoim marzeniem jest zwiedzić całą Polskę... rowerem. Połączyła bym w ten sposób swoje dwie pasje - jazdę rowerem i podróżowanie.

9. Czego najbardziej nie lubisz słuchać?
Ludzi użalających się nad sobą i tych z podwyższoną samooceną. A tak serio to rapu i hip hopu.


10. Twoje hobby?
Mam dużo hobby. Jazda rowerem,czytanie, rękodzieło, podróżowanie, nauka, pisanie...




MOJE PYTANIA:
1. Jak zaczęła się przygoda z Twoim blogowaniem?
2. Jakie wartości uważasz za najważniejsze?
3. Jesteś optymistą? Dlaczego?
4. Co Ci się nie podoba w dzisiejszym, XXI wieku?
5. Jakie jest twoje marzenie, które prawdopodobnie nigdy się nie zdarzy (np. spotkanie prawdziwego Żółwia Ninja)?
5. Gdybyś mógł, to co chciałbyś w sobie zmienić?
6. Kierujesz się sercem czy rozumem? Uzasadnij swoją odpowiedź.
7. Jaki jest twój życiowy cel?
8. Starasz się iść z biegiem czasu, czy zostajesz może w tradycyjnych wartościach?
9. Jakie jest Twoje zdanie, na temat czytania książek?
10. Co sprawiło, że odwiedziłaś mojego bloga? 



NOMINUJĘ
Nominuję każdą osobę, która ten post przeczytała i ma bloga. Powodzenia kochani!



4 komentarze:

  1. Uwielbiam czytać książki i także nie mam ulubionego ani znienawidzonego koloru. Ja nie wezmę udziału w LBA bo szczerze, to nie lubie pisać takiego czegoś, ale czytać już tak.Obserwujemy?
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuje :) Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam, Karolina.

      Usuń
  2. Już uwielbiam Ciebie, oraz twój blog! A do tego twój jest "ciekawy", a mój przeciwnie!
    http://blog-bardzo-nieciekawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozory mylą. Dziękuję, dałaś mi porządną dawkę motywacji.

      Usuń